Jump to content
TChadail

Real Displacement Textures + SBSAR

Recommended Posts

C'est beau, juste sur le 1er travelling on dirait que l'eau est visqueuse à leur contact avec les galets, et que la géométrie se déforme.

Bon d'aussi près c'est normal, à distance normal ça doit être superbe !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Essaie Substance Alchemist ;)

Quixel mixer, gratuit ;) 

 

Quote

C'est beau, juste sur le 1er travelling on dirait que l'eau est visqueuse à leur contact avec les galets, et que la géométrie se déforme.

Je te confirme, le bas des galets est bien déformé en même temps que l'eau ^^. Mais c'est clairement très propre oui :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 17 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...